YÜKLENİYOR...

Grafiği Doğru Okutma

Bu haftanın grafiği de müşteriler üzerine. Dağılım grafiklerinde olumlu sonuçların genellikle sağ üst köşede yer almasına alışığız. Ancak eğer grafikteki parametrelerden en az birisi CHURN Rate yani Kaybedilen Müşteri Oranı gibi olumsuz bir değeri içeriyorsa, o zaman grafiği okuyanları uyarmalıyız. Bunun da en kolay yolu, ekteki CHURN vs. Retention Rate (Sadık Müşteri Oranı) grafiğinde olduğu şekilde arka planda olumlu ve olumsuz alanları boyayarak işaretlemek olacaktır. Bu ve benzeri tüm grafik okuma ipuçları ve taktikleri yakında başlayacak “Yöneticiler için Grafik Okuryazarlığı” eğitimimde…


Date: Ara 6, 2019
AUTHOR: Deniz Aksoy
Dağılım Grafiği, Veri Görselleştirme

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir